torsdag 15 september 2016

Jag är ta mig fan inte din

jag är ingen prydnadssak
och inte heller någon jävla accessoar
när du knullat med mig får du inte
stämpeln hingst i pannan
jag är ta mig fan inte alls en trofé som
du kan vinna genom att prestera eller alls
för den delen
och min fitta teleporterar inte dig
tillbaka till högstadiet
och gör dig accepterad
oavsett vilken hårfärg jag har så kommer jag inte
att stryka dina strumpor varma som din mamma gjorde
stackars uttråkade kvinna
och jag vet mina bröst är så jävla perfekta
men oavsett hur hårt du trängtar efter dem
oavsett om din längtan når sitt mål
så manifesteras inte hela casten i Baywatch
för att nonchalant svänga undan håret
och säga yes sir
när du ser mig på krogen
gå inte fram till mig, titta helst inte
för det du föreställer dig är just det
vanföreställningar och jag är ingenting för dig
för du, vet du? jag har odlat en personlighet
till skillnad från dig ha och du brukar inte förstå
hälften av det jag säger utom bjud på en öl
och då tänker du typiskt kvinnor
jag sa ål, idiot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar