onsdag 24 juni 2015

8

Hon äter sin gröt. Hon lär sig sin läxa.

- Har du lärt dig din läxa?
- Ja det har jag.

Han är söt. Han rakar sig inte.

- Du är vass.
- Ja, det är jag.

Hon skakar på huvudet. Hon lägger pannan i veck.

- Jag är orolig.
- För?
- Något är fel.
- Vad?
- Min panna veckar sig.

Han tänder en ciggarett. Han biter på filtret.

- Bit inte på filtret!
- Nej, jag ska inte.

Han röker sin cigarett långsamt, girigt, längtansfullt.

- Det här var perfekt.
- Tycker du?

De nickar åt olika tankar.

- Jag undrar vad det där är för planet?
- Uranus?
- Nej, jupiter!
- Vid jupiter.
- Hur vet vi? Google!
- Det är din plansch.
- Jag fick den av mitt ex.
- Vilken av dem?
Host.
- Hon med brösten.
- Brösten?
- Hon var besatt.
- Hur?
- Kunde inte sluta röra vid dem. märklig "antifeministisk" handling, som en konstant dålig porrscen.
- För att tillfredställa män?
- Svårt att säga, hon påstod att hon inte kunde sluta ens ensam.
- Varför?
- Jag fick aldrig någon rimlig förklaring.
-  De orimliga?
- Hon blev inte ammad.
- Haha
- Hon fick väldigt stora bröst väldigt sent?
- Ja, jag förstår inte själv det här, jag delar det inte och får för mig att det är ett kärleksspel.
- Jo, det tycks mig så.

Hon slår honom på armen.
- Aj. Varför?
- Det kändes rätt?
- Amha. Men?
- Nej, ta det, bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar